Tiramisu pentru copii

Reteta mea favorita de tiramisu este cea pregatita de Mini Chef Alessia!

The Mini Chef

Deși există multe rețete de tiramisu, m-am gândit să pregătesc și o variantă pentru copii, adică un tiramisu fără vin, sherry, ouă crude, cafea.

Aceasta este varianta mea preferata și am pregătit-o special pentru părinții mei care au aniversat ieri 10 ani de căsătorie.

Ingrediente:

40 pișcoturi bio

570 ml. apă

3 linguri pudra de roșcove bio

3 linguri zahăr brut bio

1000 g. Mascarpone bio

240 ml. sirop de fructe bio (eu am folosit sirop de mentă pentru că îmi place foarte mult combinația demență și ciocolată)

6 linguri coajă rasă de portocală bio

150 g. Ciocolată bio

Punem într-un vas apa, zahărul și pudra de roșcove și fierbem amestecul până se dizolvă pudra de roșcove, apoi punem amestecul la răcit.

pregatim bautura din pudra de roscove

adaugam pudra de roscove

pregatim bautura de roscove

Luăm un vas în care așezam pișcoturile și turnăm peste ele băutura din roșcove, având grijă ca pișcoturile să fie complet acoperite de lichid. Lăsăm pișcoturile până absorb…

Vezi articol original 94 de cuvinte mai mult

About biaskitchen

Gatitul este pasiunea mea.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

