Supa Gazpacho in varianta mea

O supa raw vegana extrem de hranitoare si gustoasa!

Choices in my life

O supa extrem de hranitoare, ce are la baza o reteta extrem de simpla, pe care eu am imbunatatit-o adaugandu-i un ingredient minune, zic eu.

Ingrediente (pt. 1 portie): 3 rosii, 1 castravete verde, 1 sfert de ceapa rosie de apa (ceapa proaspata, nu din cea uscata), 2 linguri de ulei de masline presat la rece, un praf de sare roz de Himalaya si ingredientul minune de care va vorbeam mai sus, avocado. Avocado ii confera acestei supe o consistenta cremoasa si fina. Timp de pregatire, mai putin de 10 minute. Mod de pregatire: se adauga toate ingredientele in blender si se paseaza. Se serveste rece. Gustul nu vi-l pot descrie in cuvinte!!!

supa Gazpacho

Vezi articol original

About biaskitchen

Gatitul este pasiunea mea.
Acest articol a fost publicat în Ciorbe si Supe, Retete vegane. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

