Inapoi la taiteii din fasole mung (back to mung bean)

Mung bean receipe!

Choices in my life

Iubesc acesti taitei. Se pregatesc foarte repede si sunt fara gluten. Eu i-am pregatit de data aceasta in felul urmator: am pus apa la fiert, cand apa a dat in clocot am adaugat 100 gr de taitei si am oprit focul. I-am lasat la inmuiat vreo cateva minute (maxim 5). I-am pus la scurs intr-o sita. Pentru legumele in wok am folosit 2 linguri rase de ulei de cocos dedorizat, am dat focul mic sa se topeasca, tinand borcanul cu ulei de cocos la frigider, acesta are consistenta unui unt. Am adaugat 1 morcov, 1 zucchini, taiate bastonase, putina telina apio (din aceasta mai aveam la congelator), putina ceapa verde, piper si un cub de legume de la Alnatura pentru gust. Legumele le-am pregatit in wok la foc mare, dar am amestecat sa nu se prinda.

20130504-064544.jpg

20130504-064557.jpg

20130504-064645.jpg

20130504-064744.jpg Pofta buna!!!

20130504-070047.jpg

Vezi articol original

About biaskitchen

Gatitul este pasiunea mea.
Acest articol a fost publicat în Preparate din legume. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Inapoi la taiteii din fasole mung (back to mung bean)

  1. cristinalincu spune:

    nu am mancat niciodata asa ceva, dar arata tentant si sanatos, mai ales🙂

Lasă un răspuns

