Taitei din fasole mung cu mixt de legume bio

Bio!

Choices in my life

poză (17) poză p2 poză (15) poză (2)

Am pregatit o alta varianta de taitei din fasole mung, de data aceasta combinati cu legume bio pentru wok. Amestecul de legume bio pentru wok il gasiti la Auchan, la raionul de legume congelate, este intr-o parte mica dintr-o combina frigorifica, semnalizata BIO.

Am pus apa la fiert, dupa ce a fiert am oprit focul, am pus intreaga cantitate de taitei, in apa fierbinte si am acoperit pentru 5 minute. Dupa 5 minute am strecurat taiteii si i-am pus intr-un castron. In acelasi timp am pregatit si legumele, am pus putin ulei de rapita bio in wok, am adaugat legumele si un cub de legume bio de la Alnatura. Am lasat focul mic si dupa am adaugat putina apa in care au stat taiteii la inmuiat. Am mai lasat vreo 5 minute la foc mai mare.

Am pregatit 2 variante de sos, unul picant si unul normal.

Pentru cel normal…

Vezi articol original 66 de cuvinte mai mult

About biaskitchen

Gatitul este pasiunea mea.
Acest articol a fost publicat în Preparate din legume. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

