Supa crema de ardei copti

O reteta inedita de supa crema!

Choices in my life

Am pregatit aceasta supa folosind: aproximativ 1 kg de ardei copti, 1 cutie de rosii la cutie, 1 cub de legume Alnatura, ulei de rapita. Am bagat ardeii copti curatati bineinteles de seminte, in blender.

20130525-134521.jpg Am adaugat si rosiile:

20130525-134649.jpg Am blenduit legumele:

20130525-134737.jpg

20130525-134811.jpg Piureul de legume astfel obtinut l-am pus la fiert impreuna cu 2 cani de apa, 1 cub de legume Alnatura si 3 linguri de ulei de rapita. Supa crema de ardei copti arata cam asa:

20130525-135110.jpg Se poate servi cu crutoane, dar eu personal prefer varianta light. Am adaugat fulgi de ardei iute si piper negru. Pofta buna!

Vezi articol original

About biaskitchen

Gatitul este pasiunea mea.
Acest articol a fost publicat în Ciorbe si Supe. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Supa crema de ardei copti

  1. Pare usor de facut si bun la gust. O sa incerc sa fac si eu asa ceva.

Lasă un răspuns

