Mei cu spanac

O reteta echilibrata nutritional, indicata si pentru alimentatia bebelusilor!

Choices in my life

Deoarece am reusit sa slabesc pana in prezent 15,5 kg, acord multa atentie modului de alimentatie, pentru a reusi sa pastrez ce am obtinut pana acum si sa perseverez in ceea ce mi-am propus. La pranz conform modului de alimentatie adoptat am voie sa consum carbohidrati. Am ales sa pregatesc mei din trei motive, principalul este ca gasesc varianta bio marca Alnatura in Dm, la pret rezonabil, al doilea motiv este o pseudo cereala fara gluten si al treilea motiv se gateste foarte repede. Pentru aceasta reteta am folosit: 2 fire de usturoi verde, 1 cub legume bio, ulei de rapita, spanac congelat marca proprie Mega Image si mei Alnatura – 1 cana si 2 cani si jumatate de apa. Am pus putin ulei in wok, dupa care am pus usturoiul taiat si cubul de legume. Am adaugat 1/2 de punga de spanac congelat si am lasat sa se inabuse…

Vezi articol original 37 de cuvinte mai mult

About biaskitchen

Gatitul este pasiunea mea.
Acest articol a fost publicat în Preparate din legume. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

