Tort Victoria

The Mini Chef

Va prezint o reteta cu care eu am castigat un concurs organizat de GoodFood.
La reteta din revista GoodFood eu am mai adaugat ceva si am facut o fata zambitoare .Am sa va zic ce am adaugat pentru fata zambitoare:2 boabe de struguri ca ochi , 1 jumatate de capsuna pentru nas si 3 jumatati de capsuni pentru gura.

Ingrediente :
140 g de unt, moale
140g de zahăr fin
2 ouă
140g de făină obişnuită
1 linguriţă praf de copt
1-2 linguri de lapte

PENTRU UMPLUTURĂ
100g de unt, foarte moale
140g de zahăr pudră, plus extra pentru presărat

150 de grame nuca de cocos rasa
2-3 linguri gem de căpşune sau de zmeură
bombonele sau zahăr colorat, pentru decor

Inainte de a pregati ingredientele m-am spalat pe maini ,si mi-am prins parul cu o bentita .

Apoi am pregatit ingredientele :

pregatim ingredientele

 

 

 

 

 

 

 

Vezi articol original 285 de cuvinte mai mult

Despre biaskitchen

Gatitul este pasiunea mea.
Acest articol a fost publicat în The Mini Chef Alessia. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

