Coronite vegetariene cu mar si nuci

The Mini Chef

Acum va prezint reteta mea Coronite vegetariene cu mar si nuci. Este o reteta vegetariana si de post. Delicioasa ce poate concura cu orice prajitura traditionala. La prajitura m-au ajutat nasii mei. Sunt nerabdatoara sa va prezint reteta mea
Ingrediente:
ingrediente

 

 

 

 

 

 

 

INGREDIENTE DECOR

ingrediente sirop

 

 

 

 

 

 

 
1 kg de faina intregala de alac
90 g mei bio
125 gr zahar brut bio
600 ml lapte de soia
50 gr drojdie proaspata
50 ml ulei bio de rapita presat la rece bio
2 linguri coaja rasa lamaie bio
1 baton de vanilie
300 ml apa
150 zahar brut bio
2 linguri esenta de lamaie
1 lingura coaja rasa de lamaie
300 gr de miere
250 gr de nuca macinata
4 buc. mere

Incepem cu maiaua:
Intr-un castron de sticla (mai mic) , amestecati 1 lingurita de zahar cu 50 grame drojdie proaspata, cu…

Vezi articol original 518 cuvinte mai mult

Despre biaskitchen

Gatitul este pasiunea mea.
Acest articol a fost publicat în The Mini Chef Alessia. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

