Supa crema din linte verde cu cartofi dulci si curry

DSC01273Intr-o zi de iarna nimic nu poate fi mai gustos pentru mine decat o supa crema de linte verde.
Este o supa plina de savoare si dietetica in acelasi timp .
Pentru ca Mada tocmai a gatit o mancare delicioasa de linte verde iar noi suntem surori si la gatit m-am apucat sa pregatesc si eu o supa crema de linte verde.

Am tot cautat o reteta deosebita si cel mai mult mi-a placut reteta postata de http://www.bbcgoodfood.com (recipes :sweet-potato-and-lentil-soup) intrucat contine pe langa linte si alte ingrediente care mie imi plac foarte mult (curry , cartofi dulci si ghimbir )
Pentru ca mie imi place supa de linte enorm de mult am modificat inregientele initiale si uitati ce a iesit:
Ingrediente :
-500 gr linte verde (tocmai am primit de la cumnatul meu Gaby aceasta linte verde bio ) care a fost tinuta la inmuiat peste noapte , 800 gr cartofi dulci, 3 buc. morcovi , 1 buc. pastarnac , 2 cepe rosii , 2 lingurite curry , 2 buc lime , 1 mar , 1/4 buc.telina , 5 catei usturoi , ghimbir proaspat (1 buc de marimea unui deget ), 250 ml smantana vegetala, 3 linguri ulei extravirgin de masline.

DSC01274

Curatam legumele si le radem (pe razatoare sau cu ajutorul robotului ).

Prajim curry-ul la foc mic 2 min. , adaugam uleiul de masline , ghimbirul , ceapa , marul ,usturoiul si continuam prajirea inca 5 min.Adaugam celelalte legume si mai prajim inca 5 minute.Adaugam 3 l de apa si fierbem timp de 30-40minute. Mixam totul intr-un blender si punem din nou la foc la temperatura medie , adaugand zeama de la cele 2 lime si smantana vegetala.Continuam fierberea timp de 5 minute.

DSC01317

Pofta buna!

About biaskitchen

Gatitul este pasiunea mea.
Galerie | Acest articol a fost publicat în Ciorbe si Supe și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Supa crema din linte verde cu cartofi dulci si curry

  1. Organic choices in my life spune:

    Foarte buna!!!

Lasă un răspuns

