Tocanita de ciuperci ” a la mama „

DSC01271

 

 

 

 

 

Tocanita de ciuperci este preferata mea atunci cand o gateste mama!
Am profitat de vizita mamei mele si am incercat sa-i fur secretul prepararii minunantei tocanite de ciuperci.
Ingrediente :
1 kg.ciuperci , 5 buc. ceapa rosie ,5 fire ceapa verde , 5 buc.ardei verde (reteta originala este cu ardei capia ) , 2 capatani de usturoi , 1 crenguta de cimbru uscat , 50 gr.tarhon uscat , 50 gr.boia de ardei dulce ,200 ml bulion de gogosari (homemade by me ) ,200 m bulion de ardei capia (also homemade) ,piper rosu ,ulei de rapita ,ulei de trufe .

Spalam foarte bine ciupercile si le taiem felii .

Taiem ardeii rondele subtiri , ceapa rosie solzisori , usturoiul felii ,ceapa verde bucatele mici.

DSC01272

 

 

 

 

 

Calim ceapa rosie impreuna cu ceapa verde si ardeiul gras .Adaugam ciupercile si condimentam cu piper , cimbru si tarhon. Gatim ciupercile cca 15 min. si adaugam bulionul de gogosari si bulionul de ardei capia ,continuand gatirea inca 10 minute.

Servim impreuna cu mamaliga ( pe care am stropit-o cu citeva picaturi de ulei de trufe!)

Pofta buna!

DSC01277

 

About biaskitchen

Gatitul este pasiunea mea.
Galerie | Acest articol a fost publicat în Preparate din legume și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

