Memorial for my father

10 iunie va fi întotdeauna o zi dintre cele mai nefericite pentru mine : este  ziua în care tatăl meu a murit. Nu conteaza cat de multi ani au trecut  , durerea pierderii lui este la fel de mare.

Tatăl meu a fost un tata  perfect. Am  simţit întotdeauna că eu ,fratele meu , sora mea  si mama noastra eram centrul vieţii sale.El m-a invatat sa numar facandu-ma sa-mi imaginez cifrele sub forma unor trandafiri (florile mele preferate) , m-a invatat sa patinez , sa sculptez , sa desenez  , sa-mi iubesc fratii si parintii si bunicii .Mai mult decât orice, el m-a învăţat despre iubirea din  toată inima  ,pe care numai parintii sunt capabili sa ti-o ofere.

Tatal meu a fost cea mai buna persoana pe care am cunoscut-o pina acum.Nu se supara niciodata pe mine (indiferent ce tampenii faceam ) , ne facea intotdeauna pe plac mie si fratilor mei (daca-i spuneam la 10 noaptea –hai sa mergem pina la munte –ne urca in masina si ne ducea unde aveam noi chef sa mergem , apoi alta data cind plecasem de dimineata intr-o excursie tot la munte, dupa ce am ajuns i-am spus , stii noi avem bilete la film la ora 18 si el facea tot posibilul sa ne intoarcem acasa in timp util ca sa ajungem si la cinema).

Dumnezeu sa-l ohihneasca pe tatal meu iubit.

Chiar daca el traieste in sufletul nostru prin amintirile frumoase si momentele speciale pe care ni le-a oferit eu tot vreau sa-I spun :

Draga tata , sa stii ca mi-e foarte dor de tine!

About biaskitchen

Gatitul este pasiunea mea.
Galerie | Acest articol a fost publicat în Comemorare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Memorial for my father

  1. Mihaela spune:

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.
    Sunt sigura ca este mandru de voi toti si va vegheaza de acolo de sus.

Lasă un răspuns

