Bomboane crocante

O reteta foarte rapida si foarte gustoasa in acelasi timp.Cind am invitati si intru in criza de timp pentru ca nu am terminat toate pregatirile si nu mai am timp pt vreun desert elaborat ,aceasta reteta de bomboane crocante ma scoate din impas.

Ingrediente :200 grame ciocolata (ideala este ciocolata  Mars dar nu pt cine tine dieta -in acest caz ideala este ciocolata cu concentratie mare de cacao cum ar fi 85%),30 grame unt , 70 grame fulgi de porumb.

Punem ciocolata si untul la topit intr-un vas asezat deasupra unui alt vas in care fierbem apa (bain marie).Dupa ce topim ciocolata si untul adaugam fulgii de porumb ,amestecam si apoi punem amestecul in forme mici pt briose.Punem la racit circa 15 minute si sunt gata!

About biaskitchen

Gatitul este pasiunea mea.
Galerie | Acest articol a fost publicat în Desert și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Bomboane crocante

  1. Mihaela spune:

    Daca o tinem tot asa……….o sa facem diabet.
    Diseara sunt in bucatarie.
    Atat ca bucataria mea nu-i nici mare, nici spectaculoasa, dar voi face poze………….pentru „eternitate”….hi hi hi.

  2. Mihaela spune:

    Am facut aseara bomboanele crocante. Nu am reusit sa descarc pozele.
    Delicioase.
    Urmeaza sa fac in weekend briosele

Lasă un răspuns

