Chocolate muffins

Reţetele pentru briose,  în stilul „American” fara drojdie , sunt frecvente înca din  secolul al nouăsprezecelea in cartile de bucate americane.  Retetele pentru briose pe bază de drojdie, care au fost numite uneori „briose comune” sau „briose din grâu” în  cărţile de bucate din secolul 19 , pot fi gasite in carti de bucate mult mai vechi.

Muffin  este denumirea in  engleza americană pentru un tip de pâine, care se coace în porţii mici. In afara Statelor Unite ale Americii, briosa se ​​poate referi, de asemenea, la o brioşă în formă de disc, numit de obicei o briosa englezeasca .Există foarte multe varietăţi şi ingrediente pentru briose , cum ar fi afinele, fulgi de ciocolata, scorţişoară ,zmeura, dovleac, nuci, lamai, banane, portocale, piersici, capsuni, migdale, şi morcov.

Desi este o reteta foarta usoara ma intreb oare cine o mai gateste acasa ?Pentru incepatorii in bucatarie este o reteta buna pentru  start .

Ingrediente : 200 g faina (va recomand faina de alac integrala ) , 50 g cacao, 1 plic praf copt , 150 zahar , 4 oua , 200 grame de unt topit,  150 ml lapte

Cernem printr-o sita faina si  cacaoa apoi le amestecam intr-un bol impeuna cu  praful de  copt. In alt bol amestecam  zaharul  cu cele 4 oua , adaugam untul  topit, apoi  laptele .Turnam acest amestec in bolul in care am amestecat faina ,amestecam din nou (cu un mixer)  si cu o lingura sau un polonic punem compozitia in  in formele de briose.Putem adauga  deasupra bucatele de ciocolata ,nuci ,etc.


Coacem  la 180 de grade timp de 25 de minute .

Odata ce ai gustat aceste minunate briose facute acasa nu cred ca o sa mai vrei sa le cumperi de la coffee shop !

Din cantitatile mentionate mai sus au iesit mai multe bucati dar nu am apucat sa le fotografiez pe toate pentru ca fratele tocmai mi-a facut o vizita cind le-am scos din cuptor si n-a rezistat la o asemenea tentatie!

Ideale pentru micul dejun . Este un mod  remarquable de ati incepe ziua !

Pina sa mai fac o fotografie a mai disparut inca o bucata. Bine ca tocmai facusem niste prajiturele crocante din fulgi de porumb cu ciocolata ,ca sa am ce sa mai pozez pentru blog.

About biaskitchen

Gatitul este pasiunea mea.
Galerie | Acest articol a fost publicat în Desert și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Chocolate muffins

  1. Mihaela spune:

    Doamne…………nu mai pot de pofta.
    De ceva vreme doream sa te intreb despre o reteta de briose. Parca mi-ai citit gandurile.
    Nu numai ca o voi face, dar o sa le si fotografiez si fac pofta si la alti mancaciosi.
    Delicioase.
    Multumesc Bia.

    • biaskitchen spune:

      Sa-mi trimiti fotografiile!

      • Mihaela spune:

        Nu numai ca trimit, dar te voi intreba si daca le pot posta pe facebook, normal cu mentiunea ca nu-mi apartine aceasta reteta, doar am incercat-o.

      • biaskitchen spune:

        Nu este reteta inventata de mine.Eu doar am testat-o.Poti sa postezi pozele pe facebook si sa mi le trimiti si mie sa le postez pe blog .O sa infiintez o rubrica cu fotografii de la prieteni

      • Mihaela spune:

        Sper sa gasesc paharele de hartie diseara. Si uite………poate le fac maine seara ca astazi mergem la o petrecere de copilasi si ajung f tarziu. Vai ce…….pofta si ce provocare…..mia mi yami

      • biaskitchen spune:

        Eu le-am gasit la magazinul Daiso din Auchan.Sa i intreb pe Mada daca merge in pauza pe acolo si ii spun sa-ti cumpere un set

  2. Nicu Popa spune:

    mmmm ce bunatati, cred ca fratele a avut ….antenele lui!
    voi incerca si eu reteta!

  3. Diana spune:

    Briosele sunt preferatele lui David, dar pana acum nu am gasit o reteta cu ciocolata care sa-l incante, cel mai mult ii plac cele cu afine si cele cu fulgi de ciocolata . Asa ca sigur vom incerca aceasta reteta in week-end.

    • biaskitchen spune:

      Sa incerci cu fulgi de ciocolata. Iese delicioasa.
      Va recomand faina integrala , ideal de alac pt ca are o aroma usoara de nuca.Daca nu gasesti incearca cu orice faina numai sa fie integrala!

  4. Nicu Popa spune:

    astept si alte retete!

  5. geronimo4u spune:

    eu mai vreau o briosa, cu jumatate doar m-am amagit. ce sa spun pur si simplu delicioasa.

  6. Organic choices in my life spune:

    Pot folosi unt de cocos, in locul celui normal?

    • biaskitchen spune:

      Cu siguranta ca se poate inlocui untul normal cu unt de cocos.Si mai este o varianta si mai dietetica sa inlocuiesti cele 200 grame de unt cu 200 ml smantana , ideal cu cea vegetala.De asemenea poti sa transformi aceasta reteta si sa o faci 100% vegetariana , inlocuind si oualele cu mei.

Lasă un răspuns

